Kuulostelin tuossa Raappanan uusinta Tuuliajolla levyä taas vaihteeksi autossa.... Voi että mä diggailen sen sanotuksia! Pakko heittää parit lainit tänne, sattuu kattokaas niiiiin sopimaan mulle nyt ;)


ja sä teit mitä suunnittelit
täytyy tehdä miltä tuntuu mitä pitää
ilman toimintaa saa aikaa mitää
kaikki oli mukan matkassani viimeks kun tarkistin
...


ja mä haluan nähdä ja kokea
en vain loputtomiin asioita hokea
en jämähtää paikoilleen

(Kauas pois)

Ja tuo kappale kuulosti maailman parhaalta biisiltä Zanzibarin rannoilla semmosen pikku pikku hiprakan vaikutuksen alaisena. No okei! Kyllä me tiedämme totuuden, mutta siitä huolimatta... se oli hieno juttu :) Seuraava päivä ei ollu hieno juttu. :S Muistoissa silti elää se hetki, tähtitaivas ja tämä biisi :)

 

Aika kulkee eteenpäin laukaten
Nykyhetki pian muisto kaukainen
En haluu miettiä päivittäin
Mitä joskus tein
Tai mitä jätin tekemättä
Pidetään yhtä, ja yhteyttä
Kukapa ei kaipais päiviin hyvää täytettä
Kroppaan vettä takkaan sytykettä
Hyvän elämän lähdettä
Onko ketään kotona
Hyvä jos on
Ruumis sielulle pelkkä kuori on
Sytytän sisälleni nuotion

Aika matkaa ja
Me sen mukana
Mennään minne vaan
En voi muuta kun keskittyy
Muuten eksyy, siihen en voi vaikuttaa

(Aika matkaa)

 

Tulkoon vaik räntää ja vettä ja lunta

ja kääntyköön vaakatasoon

sanon soronoo,

ennustakoon kylmintä talvee tuhanteen vuoteen

sanon soronoo

soronoo

soronoo

(Soronoo)

 

Mutta vaikka Raappana on musta ihana niin kyllä vähästä voi hyvä mies mennä yhden naisen mielestä pilalle! Uusin Sateen ropinaa video oli musta niin surkea ja tyylitön etten jaksanu ees kattoo sitä loppuun. Kelasin sen lopulta sinne viimeisiin sointuihin ja toivoin jotain "kikkaa/käännettä" mut sama perseen heilutus jatkui koko 3 min 56 sec. min. Boring. Mä siis just katoin sen enkä nyt pystynyt olemaan kirjottamatta siitä! :D Jotain hyvääkin... oli siinä videos sentään koira. Ja se oli musta-valkonen. Ja siinä oli muita kivoja kuvia mut liikaa persettä mun makuun. Ei yhtään Raappiksen tyyliä. Kiitos ja anteeksi. Olen shokissa. Edelleen. Täytyy nukkua yön yli. Ehkä selviän. Otan Diapamin. Tai juon kännit. Joku päivä voin antaa Raappanalle anteeksi. Ehkä.

No mutta se siitä, mä meen voitelemaan haavojani ja tyrehdytämään mun sielun verenvuotoa peiton alle... ilman Diapamia ;) Joudun myös ehkä sulattelemaan hieman sitä että rikoin tänään Lumiasta näytön ja laitoin 1200 eskon edestä laskuja maksuun. Ja tilasin rokotteita itelleni 160 eskon edestä. (Ei paskempi sijoitus)

Olipa asiaton postaus... niin ku on muijakin ;)